segunda-feira, 24 de março de 2008

Mortos? vs. Jacko (Parte 1)

Michael diz:

"Music and Me"

We've been together for such a long time now
Music, Music and me
Don't care whether all our songs rhyme
Now music, music and me

Only know wherever I go
We're as close as two friends can be
There have been others
But never two lovers
Like Music, Music and me

Para a tradução das letras, consulte: http://letras.terra.com.br/michael-jackson/118992/ , porque pôrra, não tô a fim de ficar traduzindo não.

A Mortos?WaterhouseCorporation diz:

PS - É praticamente uma covardia atacar Mr. Jacko hoje em dia. Mas a gente dá uma canjinha, vai:

Jacko usava codinomes quando xavecava amiguinhos em suas canções. Em "Music and Me", particularmente, referia-se ao seu petisco como "Music". Por exemplo, se Jacko estivesse a fim de comer algum moleque, gostava de impressionar o garoto com:There have been others/But never two lovers/Like Music, Music and me.

Quando a coisa ficava mais séria, Jacko entoava em pianíssimo: We've been together for such a long time now/Music, Music and me.

E quando ainda não tinha catado, Jacko xavecava pagando uma de best friend: Only know wherever I go/We're as close as two friends can be/Now music, music and me.

Jacko.

Seu negão safado.

2 comentários:

3rd World Dude disse...
Este comentário foi removido pelo autor.
Anônimo disse...

Music is his life!
rsrsrs
ótemo
queremos mais michael!
bjos,
tati